Mitt liv och mina tankar

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Lena - 16 september 2009 22:46


Detta är något jag sagt att jag aldrig skulle göra; blogga det var det sista jag trodde mig om att någonsin vilja – där ser man – osvuret är bäst.


Så nu sitter jag här och ska skriva mitt första inlägg, detta p.g.a min underbara dotter. Jag visade henne att jag skaffat mig en blogg och även klarat att göra den lite till min vad beträffande bilder och färger, nej, nej, inget avancerat, men ändå. Hennes reaktion på detta var en stark uppmaning att jag skulle använda den också! När hon sa det så slog jag ifrån mig med både händer och fötter *fniss*, men det har nu mognat en aning och jag har vågat krypa ut ur min skogshydda och visa mig – åtminstone mitt inre – det är faktiskt rätt vackert Oskyldig.


I detta första inlägg klargör jag att jag förmodligen inte kommer att skriva varje dag. Jag har ju mitt helvete att kämpa mot, denna KOL som ständigt ger sig tillkänna och som förstört så mycket under åren från 1994 då jag fick diagnosen.

~ Lena ~

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Skriv gärna en hälsning

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar till mina bloggvänner

Flagcounter fr.o.m. 2010-05-02

free counters

Mina bokmärken

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards