Mitt liv och mina tankar

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

Stänger bloggen t.v.

Av Lena - 29 oktober 2010 16:25



Idag har jag äntligen bestämt att jag stänger bloggen på obestämd tid.

Har varken behov eller ork att underhålla den. Dock vill jag betona att den har varit viktig för mig och under en period behövde jag den verkligen.

Självklart kommer jag att följa de vänner jag fick i samband med bloggandet och önskar er alla allt gott !!!


  

~ Lena ~

 
 
Ingen bild

Love

29 oktober 2010 21:59

Käraste Lena!
Det absolut viktigaste är att du själv gör som du känner och orkar. Var sak har sin tid och bloggandet kan fylla en funktion för att sen övertas av något annat viktigare.
Ofta tänker jag på dig skickar dig nu all kärlek.
Må gott vännen och var rädd om dig.
Kram
Love.

Lena

3 november 2010 12:45

Bästa Love!
All kärlek till dig med...du och Irja var mina första bloggvänner så det är klart att ni intar en speciell plats i mitt hjärta ;o)
Kindpuss och kram

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

31 oktober 2010 12:57

Ditt beslut känns sorgligt och jag kommer att sakna dig. Självklart har jag den största respekt för beslutet. Man måste känna lust för bloggandet och trivas med det, annars blir det bara tråkigt och skuldtyngt.
Jag önskar dig allt gott och sänder dig mina allra varmaste kramar. Var rädd om dig min vän.

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Lena

31 oktober 2010 17:00

Kära Lambergsfrua, tack för din fina kommentar!
Osvuret är ju som bekant alltid bäst så nästa gång det är något som "gnager" kanska jag känner att jag behöver söka upp er igen =)
Kram på dig vännen!!!

 
Anita

Anita

2 november 2010 13:05

Jag säger precis som Lambergsfrua att det är sorgligt och blir så tomt. Jag tänker ändå på dig dagligen för du har blivit en riktigt kär vän. Skickar dig en stor kram och viskar till dig att jag ändå kommer att gå omkring här och tänka på dej, Lena. Det är det som varit så fantastiskt tack vare bloggen ... Man får en vän som blir en del av ens dag ... i tankarna !!!
Jag säger som Lambergsfrua ... Var rädd om dig våran vän !!!och kanske, kanske orkar du komma tillbaka igen.

http://kronblad44.bloggplatsen.se

Lena

3 november 2010 12:37

Tack snälla för dina fina ord !!!
Du ska veta att jag följer din blogg och läser dina kloka ord med stort intresse även om jag inte syns *ler*.
Kramar en masse

 
Ingen bild

ingmarie

16 november 2010 13:51

tråkigt att du ska lägga ner bloggen, kanske du upptar den igen...vem vet
Jag vill dig allt gott Lena,,ha det så jätte bra

Ingmarie på Gotland

Lena

29 november 2010 11:22

Tack snälla, men sedan flytten känns det inte alls angeläget att blogga, konstigt men så är det.
Tusen tack än en gång för din hjälp med mina "okända" släktingar.
Allt gott till dig också!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 21 maj 2010 18:30

        Dagens citat el ordspråk: "Du kan inte hjälpa de fattiga genom att utrota de rika." Källa: Abraham Lincoln     Dagens namn: Konstantin, Conny Konstantin kommer av latinets constans, som betyder ståndaktig. Konstantin st...

Av Lena - 20 maj 2010 22:45

      Dagens citat el ordspråk: "Billiga saker är inte bra, bra saker är inte billiga." Källa: Kinesiskt ordspråk   Dagens namn: Karolina, Carola Karolina är en feminin form av Carolus det vill säga den latinska motsvarigheten ti...

Av Lena - 19 maj 2010 23:30

      Dagens citat el ordspråk: "Ingenting är för människan så svårt att uthärda som ett liv utan uppgifter och mål." Källa: Blaise Pascal   Dagens namn: Maj, Majken Maj kommer troligen från månadsnamnet maj, Maja var den romersk...

Av Lena - 18 maj 2010 19:45

     Saxifraga 'Haagii', 17 maj 2010 Bilden lånade jag här     Dagens citat el ordspråk: "Att läsa en bok för första gången är som att finna en ny vän; att läsa om den är som att återse en gammal bekant." Källa: Kinesiskt ordspråk   ...

Av Lena - 17 maj 2010 16:05

        Dagens citat el ordspråk: "Att våga ändra åsikt visar att man är klokare idag än igår." Källa: Winston Churchill     I dag är det Norges   nationaldag! Den firas för att den 17 maj 1814 antogs landets grundlag i Eidsvol...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Skriv gärna en hälsning

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar till mina bloggvänner

Flagcounter fr.o.m. 2010-05-02

free counters

Mina bokmärken

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards