Mitt liv och mina tankar

Direktlänk till inlägg 22 november 2009

Musiksida med Stefan Andersson & Björn Afzelius

Av Lena - 22 november 2009 17:45




Västra Frölunda-kille som dottern lyssnat på i flera år som nu svärsonen också upptäckt - då måste ju den gamla också bilda sig en uppfattning =D

Inte riktigt min smak, men ovanstående klipp tyckte jag om.




När jag var på YouTube hittade jag, som av en händelse, (fniss) en av mina favoriter som jag kontrar med...gammal kärlek rostar aldrig vet ni!

DET tvivlar jag aldrig på!



Får rysningar av den här låten, den är så vacker tycker jag.




Den här låten gråter jag till varje gång som jag lyssnar, men jag kände ändå idag att jag ville lägga in den i bloggen.

~ Lena ~

 
 
Ingen bild

Love

22 november 2009 21:30

Kära vän!
Du skrev så fint på min blogg och du ska veta att här sitter en tant som ibland ser ut som 90 med stripigt hår hängbröst tjocka lår,blek och fet men andra dagar kan man alltid lura någon. Jag vet att du har ett vackert inre och är säkert väldigt fin med snälla ögon glad mun.
I din situation är detsäkert inte lätt att orka med allt och denna värld är för fixerad av hur man ser ut.
Glad att du finns och skickar en STYRKEKRAM
Love.

 
Ingen bild

Love

22 november 2009 21:43

Har lyssnat på" Vem dödade Carlos "och även här trillar tårarna. Jag blir djupt berörd.

 
margit

margit

22 november 2009 23:26

Hej Lena! Tack för din varma hälsning!!! Ja visst är det olika vid barnafödandet... denen aförlossningen är inte den andra lik..
Vi har firat min dotter Ilone i eftermiddag och det var trevligt! Lasse o jag åkte ju från Kolsva "hem" till Eskilstuna..Lagt in bilder och skrivit lite i kväll på Bloggen. Ilone har ju i somras opererat: Gastric bypss op. Vilket gjort att hon minskat i vikt... ca 30 kg sedan i slutet på April. Och hom är så nöjd med sig själv efter detta. Fått självförtroende tillbaka.
I mrron skall jag försöka ta mig tid och lyssna på sången/musiken du lagt in. Nu har jag fullt upp med att försöka besvar alla inläggen..det tar ju lite tid..Kram!!

http://margitholm.blogg.se

 
 Charlotte

Charlotte

23 november 2009 07:03

Hej och god morgon!!!
Länk kommer om två sekunder, förstår inte hur jag kunde glömma av det helt eftersom jag varit inne hos dig och läst!!! Slarvigt av mig. Ibland vet jag inte var jag lagt huvudet...
Vi har massor med gissningar på vem som är mördaren i Morden. Funderar på Amanda Oms (stavar hon så??) roll, om det kan vara hon. Jag tror i alla fall att hon vet mer än vad hon säger. Mördaren brukar vara den man minst anar. Så han i husvagnen är det inte, han är bara en mellanhand tror jag.
Nu ska jag länka innan det kommer annat emellan igen!! Ha det gott!

http://charlottas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 29 oktober 2010 16:25

    Idag har jag äntligen bestämt att jag stänger bloggen på obestämd tid. Har varken behov eller ork att underhålla den. Dock vill jag betona att den har varit viktig för mig och under en period behövde jag den verkligen. Självklart komme...

Av Lena - 21 maj 2010 18:30

        Dagens citat el ordspråk: "Du kan inte hjälpa de fattiga genom att utrota de rika." Källa: Abraham Lincoln     Dagens namn: Konstantin, Conny Konstantin kommer av latinets constans, som betyder ståndaktig. Konstantin st...

Av Lena - 20 maj 2010 22:45

      Dagens citat el ordspråk: "Billiga saker är inte bra, bra saker är inte billiga." Källa: Kinesiskt ordspråk   Dagens namn: Karolina, Carola Karolina är en feminin form av Carolus det vill säga den latinska motsvarigheten ti...

Av Lena - 19 maj 2010 23:30

      Dagens citat el ordspråk: "Ingenting är för människan så svårt att uthärda som ett liv utan uppgifter och mål." Källa: Blaise Pascal   Dagens namn: Maj, Majken Maj kommer troligen från månadsnamnet maj, Maja var den romersk...

Av Lena - 18 maj 2010 19:45

     Saxifraga 'Haagii', 17 maj 2010 Bilden lånade jag här     Dagens citat el ordspråk: "Att läsa en bok för första gången är som att finna en ny vän; att läsa om den är som att återse en gammal bekant." Källa: Kinesiskt ordspråk   ...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Vädret

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Skriv gärna en hälsning

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar till mina bloggvänner

Flagcounter fr.o.m. 2010-05-02

free counters

Mina bokmärken

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards